A Nők Lapja Egészség 2021/8-9. számának interjúja.

A műsorvezető, pilates-oktatóval beszélgetettünk balettről és testtudatról, meditációról és arról, hogy a boldogság nem más, mint röpke pillanatok sokasága, amiket meg kell becsülni.

– Mi az, amit mindennap megteszel az egészségedért?
– Reggelente először szódabikarbónás, majd kicsit később citromos vizet iszom, hogy a szervezetem sav-bázis egyensúlya rendben legyen. Próbálok odafigyelni a mozgásra, az étkezésre, az egészséges életmód az életem része, de nem mondok le mindenről. Hiszek abban, hogy amire rágörcsölünk, az nem fog sikerülni. Ha fogyni, karcsúsodni szeretnénk, ne ez legyen a fókusz.

– Sokan szeretnének nem az áhított alak elérésére koncentrálni, de mégis ezen kattognak. Hogyan lehet elterelni róla a figyelmet?
– Nem lehet állandóan a kalóriákat számolni, vagy stopperrel mérni, mennyit sportoltunk. Ha valaki például megszakítás nélkül mindennap fut, könnyen kifárad vagy lesérül. Olyan étkezési szokásokat és mozgásformát találjunk ki magunknak, amit hosszú távon is tudunk tartani. De élvezzük közben az életet!

– Ha viszont nem mozgunk mindennap, lelkifurdalásunk van, hogy kihagytunk egy edzést.
– Ezért fontos a tudatosság és az önismeret. Ha egy alkalmat kihagyunk, mert nem fér bele az időnkbe, vagy elfáradtunk, tudnunk kell, hogy kifogást keresünk, vagy csak pihenésre van szükségünk. Az se jó, ha „túlhúzzuk” magunkat, de az se, ha sokat lustálkodunk.

Tovább olvasnál?
Ha érdekel a cikk folytatása, fizess elő csak 500 forintért, vagy regisztrálj, és 5 előfizetői tartalmat megnyitunk neked!
Próbáld ki most kedvezményesen!