édesburgonya-szendvics

„Édesburgonya-szendvics” sonkával, fetával, zöldségekkel a 160 grammos diéta jegyében

Bizonyára ti is odáig vagytok az édesburgonyáért, ha pedig még nem kóstoltátok, akkor itt az ideje! Az olajban sült változat helyett, pirítsatok szeleteket kontaktgrillben és pakoljátok meg fetával, sonkával, aszalt paradicsommal! Vendégváráshoz is szuper recept, ráadásul még diétás is!

HOZZÁVALÓK 4 ADAGHOZ:

60 dkg édesburgonya, 1 evőkanál olívaolaj, 10 dkg feta sajt, 2 szál újhagyma, 4 szelet szárított sonka, 10 dkg aszalt paradicsom, 10 dkg paradicsom, 2 marék rukkola, 10 dkg magozott olívabogyó

1. Az édesburgonya héját sikáljuk meg alaposan, majd hosszában vágjuk fel 4-5 mm vastag szeletekre.

2. Olajjal kikent kontaktgrillben pirítsuk meg, majd készítsük el a „szendvicseket”: morzsoljunk fetát a szeletekre, szórjunk rá aprított újhagymát, felcsíkozott sonkát és aszalt paradicsomot, felkockázott paradicsomot, majd rukkolát és olívabogyót.

Egy adag szénhidráttartalma: 31 gramm.

ELKÉSZÍTÉS 20 PERC
KALÓRIA 308 KCAL/ADAG

A recept a Nők Lapja Konyha magazin 2018/09. számában jelent meg!

Recept és fotó: Vrábel Kriszta, a Dolce Vita blog szerzője.

Tudtad, hogy a legtöbb cikkünk fizetőkapu mögött van?

Regisztrálj, és nézz meg
5 előfizetői tartalmat
ingyen!