Mit szólnátok egy olyan fogáshoz, ami kiadós, finom és ráadásul még diétás is? Kacsacomb receptünk mindet tudja, igazi jolly joker.

23s1

HOZZÁVALÓK 2 SZEMÉLYRE:

2 darab kacsacomb | tengeri só, frissen őrölt bors | 10 dkg fekete lencse (beluga lencse – 40 g) | 50 dkg leveles spenót (10 g) | 2 evőkanál olívaolaj | 2 gerezd fokhagyma

1. A kacsacombokat tisztítsuk meg, sózzuk, borsozzuk, helyezzük tepsibe, fedjük le alufóliával. 220 ºC-os sütőben süssük 1,5 órát, majd vegyük le a fóliát. Növeljük a hőfokot 250 ºC-ra, pirítsuk meg a combok bőrös oldalát.

2. Közben mossuk át a lencsét, bő, sós vízben főzzük puhára kb. 30 perc alatt, szűrjük le. (Az apró szemű lencse nem fő szét, kicsit roppanós marad.)

3. A spenótot mossuk meg, az olívaolajon fonnyasszuk meg a zúzott fokhagymával együtt. Sózzuk, frissen őrölt borssal ízesítsük, keverjük a lencséhez, és tálaljuk a kacsa mellé.

Egy adag szénhidráttartalma: 25 gramm.

ELKÉSZÍTÉS: 35 PERC + SÜTÉS
KALÓRIA 678 KCAL/ADAG

A recept, több alacsony szénhidráttartalmú fogással együtt a Nők Lapja Konyha 2016. májusi számában jelent meg.

Recept és fotó: Vrábel Kriszta, a Dolce Vita blog szerzője

Tudtad, hogy a legtöbb cikkünk fizetőkapu mögött van?

Regisztrálj, és nézz meg
5 előfizetői tartalmat
ingyen!