Közönségből közösség, operaénekesből óvónő – Cleo Mitilineou története

Túl a magas C-n. A Nők Lapja 2021/16. számának cikke.

A 21. század talán egyik legnagyobb vívmánya, hogy egy emberéletbe akár több karrier is belefér. Olyat gyakran láttunk már, hogy sikeres közép- és felső vezetők megelégelve a multik világát jógaoktatóként vagy kávézótulajdonosként folytatják, az azonban meglehetősen ritka, hogy valaki az operaénekesi pályát hagyja maga mögött azért, hogy óvónő lehessen.

Vajon mekkora a távolság a Bohémélet, a Gianni Schicchi és a Don Giovanni, illetve az angol gyerekdalok között? Cleo Mitilineou szerint kisebb, mint gondolnánk. A Magyar Állami Operaház szólistájaként gyönyörű karriert futott be, majd ezt hátrahagyva gyerekei születése utána a singalong (közösségi vagy csoportos éneklés – a szerk.) világában találta meg újra csodás hangját. Az általa létrehozott program sikerének, a csillogó szemeknek és a hálás szülőknek köszönhetően pedig úgy döntött, ezt is a lehető legprofibb szinten szeretné űzni, ezért beiratkozott óvónőképzőbe. Idén júniusban végez, és szeptembertől egy nemzetközi óvodában dolgozik majd.

Tovább olvasnál?
Ha érdekel a cikk folytatása, fizess elő csak 500 forintért, vagy regisztrálj, és 5 előfizetői tartalmat megnyitunk neked!
Ízelítő a cikk tartalmából
Mikor és miért jött Budapestre?
Hogyan indult el az operaénekesi karrierje és miért váltott?
Próbáld ki most kedvezményesen!