Az elég jó nem elég jó – Heidi Klum, a német szupersztár

Hogyan építette fel magát az egykori szupermodell? A Nők Lapja 2020/27. számának címlapsztorija.

Modell, tévés műsorvezető, producer, divattervező, üzletasszony, négy gyerek édesanyja, és nem utolsósorban számos jótékonysági szervezet aktív támogatója. Felsorolni is nehéz, mi mindent vitt sikerre a német híresség, aki rendszeresen felkerül a világ legtöbbet kereső modelljeinek és legjobban fizetett műsorvezetőinek listájára. Már címlaplány korában is lehetett látni, hogy ennél többre vágyik, és valóban, néhány év leforgása alatt a Heidi Klum névből sok millió dollárt érő márkát teremtett.

Valahányszor belépek a lányom szobájába, és a tekintetem a gimis kori Bravo magazinos posztereire esik, mindig eszembe jut Heidi Klum. Nem ő lóg ugyan a falon, hanem két kamasz fiú, a tizenöt évvel ezelőtt a slágerlistákat és a lányok szívét egyaránt meghódító német fiúbanda, a Tokio Hotel gitárosa és énekese, a rasztahajú Bill Kaulitz, illetve ikertestvére, a lányos arcú, androgünnek sminkelt, negyven kiló vasággyal alkatú Tom. Ez utóbbi azonban ma már, néhány kilóval és egy dús, fekete szakállal gyarapodva, a nála majd tizenhét évvel idősebb szupermodellnek, ha jól számolom, a harmadik férje. Mert Heidi mindig tudta, mit akar, üzletben, karrierben, magánéletben, és többnyire meg is kapta. „Mindent megtervező típus vagyok, ebből a szempontból teljesen német – árulta el egy magazinnak. – Pontosan meg tudom mondani, hol leszek majd a következő kilenc hónapban.” Ahogyan a mára népszerű műsorvezetővé és multimilliomos üzletasszonnyá vált modell csodálói fogalmaznak, esetében a siker nem annyira a szerencsének köszönhető, mint a fegyelemnek, a kitartásnak és a kemény munkának.

Túl alacsony, túl duci

És természetesen a jó génjeinek, amelyek egy Köln melletti német városból, Bergisch Gladbachból egyenesen a nemzetközi divatvilág színpadára repítették. A diáklány tizennyolc évesen a tanulás mellett pultosként dolgozott egy düsseldorfi diszkóban, és emlékei szerint eszébe sem jutott, hogy a szépségéből akarjon megélni. „A tánc jelentette a szenvedélyemet – nyilatkozta egy interjúban –, mindenáron táncos szerettem volna lenni.” Aztán meghirdették a Model ’92 című tévés tehetségkutatót, és Karin barátnőjének biztatására Heidi is beadta a jelentkezését. A Petra című női magazin szponzorálta és Thomas Gottschalk vezette műsorban huszonötezer lány versengett egész Németországból és Európából, hogy végül a döntőre hárman maradjanak. Egyikük Heidi volt, aki 1992 áprilisában meg is nyerte a fődíjat, egy 300 ezer dolláros fotómodellszerződést. Ekkor úgy döntött, korábbi terveivel ellentétben nem Düsseldorfban fog divattervezést tanulni, hanem mégis a modellkarriert választja.

Tovább olvasnál?
Ha érdekel a cikk folytatása, fizess elő csak 300 forintért, vagy regisztrálj, és 5 előfizetői tartalmat megnyitunk neked!
Ízelítő a cikk tartalmából
Milyen út vezetett a sikerhez?
Mi a titka?
Hogyan tud egyensúlyozni magánélet és munka között?
Próbáld ki most kedvezményesen!