Könnyű ázsiai ebéd – szezámos-gombás sertésszűz rizstésztával

Ha kedvelitek az ázsiai ízvilágot, és szívesen kísérleteztek otthon a konyhában, akkor érdemes sertésszűz receptünket kipróbálni! Már csak azért is, mert a kalóriatartalma egészen alacsony...

11

HOZZÁVALÓK 4 SZEMÉLYRE:

40 dkg csiperkegomba | 60 dkg sertésszűz | 1 csokor újhagyma | 25 dkg barna rizstészta | tengeri só | 3-4 evőkanál olívaolaj/szezámolaj | 4 evőkanál szójaszósz | 2 evőkanál chiliszósz | 2 gerezd fokhagyma | 4 evőkanál szezámmag

1. Készítsük elő az alapanyagokat: a gombát mossuk meg, negyedeljük fel, a sertésszüzet vékonyan szeleteljük, az újhagymát karikázzuk. A rizstésztát főzzük ki sós vízben, szűrjük le.

2. Forrósítsuk fel a wokot, majd öntsük bele az olajat, hirtelen, nagy lángon forgassuk át a szeletekre vágott húst. Öntsük hozzá a szójaszószt, a chiliszószt, adjuk hozzá a zúzott fokhagymát. Adjuk hozzá a gombát, ezt is forgassuk át.

3. Süssük át nagy lángon, majd keverjük hozzá az újhagymát, a szezámmagot és a leszűrt tésztát. 1 perc alatt forgassuk át a tésztával is, majd azonnal tálaljuk.

A receptet a Nők Lapja Konyha 2016. áprilisi számában találjátok, még több könnyű ebéd és vacsora tippel együtt.

ELKÉSZÍTÉS: 30 perc

KALÓRIA: 564 KCAL/ADAG

Recept és fotó: Vrábel Kriszta a Dolce Vita blog szerzője

Tudtad, hogy a legtöbb cikkünk fizetőkapu mögött van?

Regisztrálj, és nézz meg
5 előfizetői tartalmat
ingyen!