Egy olyan torta receptjét mutatjuk most be, amelyet akkor is bátran fogyaszthattok, ha éppen fogyókúráztok, vagy, ha gluténérzékenységben szenvedtek.

23

HOZZÁVALÓK 16 SZELETHEZ:

6 tojás | 10 dkg nyírfacukor | 10 dkg étcsokoládé | 10 dkg darált mandula | 5 dkg sötét, cukrozatlan kakaópor | fél csomag sütőpor | 10-15 dkg eper

1. A piskótához kézi mixerrel lágy habbá verjük az egész tojásokat a nyírfacukorral, majd hozzákeverjük a vízgőz fölött/mikróban megolvasztott étcsokoládét. Végül hozzáforgatjuk a sütőporral és kakaóporral elkevert darált mandulát.

2. A masszát sütőpapírral bélelt, kb. 22 cm átmérőjű tortaformába öntjük, a tetejére egyenletesen rászórjuk a felkockázott epret.

3. 160 °C-ra előmelegített sütőben 35-40 perc alatt készre sütjük, tűpróbával ellenőrizzük.

A receptet a Nők Lapja Konyha 2016. áprilisi számában találjátok több lisztmentes süteménnyel egyetemben.

ELKÉSZÍTÉS: 25 PERC

SÜTÉS: 35-40 PERC

KALÓRIA: 130 KCAL/SZELET

Szöveg: Urbán Gábor

Fotó: Acsai Miklós

Tudtad, hogy a legtöbb cikkünk fizetőkapu mögött van?

Regisztrálj, és nézz meg
5 előfizetői tartalmat
ingyen!