Tökéletes ebéd arra az esetre, ha 160 grammos diétát kell tartanod!

parmezanoshusgombocfuszeresparadicsomszaftban

HOZZÁVALÓK 2 SZEMÉLYRE:
25 dkg darált marhahús, 5 dkg nyers barna rizs (38 g), 3-4 dkg parmezán, 3 gerezd fokhagyma, só, frissen őrölt bors, 1 csokor friss bazsalikom, 1 kg paradicsom (40 g), 1 fej vöröshagyma (3 g), 1 teáskanál chilikrém, 4 evőkanál olívaolaj

1. A húsgombóchoz keverjük össze a darált húst a nyers rizzsel, a lereszelt parmezánnal, 1 gerezd zúzott fokhagymával, sóval, borssal, kevés egészen apróra vágott bazsalikommal.  Pihentessük egy keveset a hűtőben a masszát.

2. Közben a paradicsomokat mártsuk forrásban lévő vízbe, húzzuk le a héjukat, majd daraboljuk fel őket. Tegyük egy nagyobb lábosba, adjuk hozzá a 2 gerezd zúzott fokhagymát, a hámozott, felezett vöröshagymát, a chilikrémet, az olívaolajat és a maradék aprított bazsalikomot.

3. Forraljuk össze a mártást, miközben a paradicsomokat szétnyomkodjuk benne. Formázzunk közepes méretű húsgombócokat a masszából, tegyük őket a szaftba, majd lefedve, takarék lángon főzzük készre 45-50 perc alatt.

Egy adag szénhidráttartalma: 41 g.

ELKÉSZÍTÉS 45 PERC + FŐZÉS
KALÓRIA 752 KCAL/ADAG

Tudtad, hogy a legtöbb cikkünk fizetőkapu mögött van?

Regisztrálj, és nézz meg
5 előfizetői tartalmat
ingyen!