A ’80-as és ’90-es évek legbizarrabb reklámjai máig velünk élnek – ez az időszak különösen kreatív (vagy épp kiszámíthatatlan) volt, már ami a hírességek által fémjelzett termékeket illeti. Álmunkban sem gondoltuk volna, hogy Danny DeVito élelmiszerláncot alapít, Beyoncé (aki állítólag ennek az egyszerű fitneszeszköznek köszönheti alakját) neve alatt telefonos játék fut majd, vagy hogy Heidi Klum forradalmasítja a gumicukoripart.
Manapság már természetes, hogy a rajongásig imádott tartalomgyártók és a világhírű sztárok is kiveszik a részüket a globális kereskedelemből, sőt, ismét reneszánszát éli az egészen bizarr árucikkek forgalmazása. A jelenség minket is megihletett, ezért jöjjön most egy válogatás az elmúlt évtizedek legfurcsább, legőrültebb és legdrágább celebtermékeiből.
A színésznő fürdővizét is tartalmazza ez a szappan
A cikk apropójáig azonban nem is kell visszamennünk a 2000-es évek előtti időkbe – a napokban ugyanis nem mástól, mint Sydney Sweeney (Eufória, A Fehér Lótusz, A szolgálólány meséje) szappanjától volt hangos a sajtó. Az amerikai színésznő a Dr. Squatch természetes kozmetikumokat gyártó márkával közösen alkotta meg különleges termékét,
az úgynevezett „Sydney’s Bathwater Bliss” szappant, melynek egyik összetevője nem más, mint maga a híresség fürdővize.
Emellett a szappan tartalmaz még tűzifakéreg-részecskéket, radírozó homokot, valamint fenyőillatot is. A szappant június 6-án, délben kezdték árusítani 8 dolláros áron (kb. 2 800 Ft), ám a kereskedelmi weboldal perceken belül összeomlott. A limitált, 5000 darabos széria szinte azonnal elfogyott, néhány órával később pedig már csak eBayen lehetett hozzájutni, 100-2 000 dolláros árakon (kb. 36 500-730 000 Ft).
A színésznő nemrég így nyilatkozott az Echo Valley című filmje premierjén: „Őszintén szólva jópofa látni, ahogy mindenki erről beszél” – mondta, majd hozzátette, ő javasolta az ötletet, és bár „furán, de a legjobb módon” működik. Sydney Sweeney ezenfelül reméli, hogy a kampány a férfiakat is ösztönözheti a rendszeres zuhanyzásra és a természetes ápolótermékek használatára.
Ha azt hitted, már mindent láttál: galériánkban összegyűjtöttük a legkülönösebb celebtermékeket – a szappanos fürdővíztől egészen a zenekaros koporsóig.





Egy grillsütőből adtak el a legtöbbet
Ennyi rendhagyó árucikk után felmerül a kérdés: vajon melyik celebtermékből adtak el a legtöbbet? George Edward Foreman, becenevén „Big George”, amerikai nehézsúlyú ökölvívó 1994-ben debütált a saját nevét viselő grillsütővel. A háztartási eszközt Michael Boehm és Bob Johnson fejlesztette ki, különlegessége pedig abban rejlett, hogy alulról és felülről is egységesen sütött.
A készülék formaterve is figyelemre méltó volt, ugyanis a 10°-os dőlésszögének köszönhetően drámaian csökkentette az elkészült ételek zsírtartalmát. A George Foreman Grill hamar népszerűvé vált a háztartásokban, különösen a kollégiumokban és a kisebb méretű konyhákban vették nagy hasznát, olyannyira, hogy
kevesebb mint 15 év alatt több mint 100 millió darabot adtak el belőle világszerte.
Foreman a kezdetektől fogva részesült a bevételekből, minden eladott készülék után 40%-os részesedést kapott, ami akár havi 4-8 millió dolláros jövedelmet is jelentett a számára. A grillsütőből származó bevételei több mint 200-250 millió dollárra rúgtak – ez jóval több volt, mint amit több évtizedes bokszkarrierje során összesen keresett.
Kapcsolódó: Ezek a legfurcsább dolgok, amiket hírességek mellé temettek.
Kiemelt kép: Sydney Sweeney részt vesz az Echo Valley európai premierjén a londoni BFI Southbank moziban 2025. június 10-én. (Fotó: Andreas Rentz/Getty Images)