Egyre inkább úgy tűnik, a szépség tényleg kortalanná válik

Néhány napja robbant a hír, hogy Isabella Rossellini lett a Lancôme szépségmárka új arca, ami nemcsak azért érdekes, mert a színésznő korábban 14 éven át képviselte a céget, hanem azért is, mert ezzel folytatódik egy két éve kezdődött tendencia: lassan, de biztosan kortól függetlenné válik a szépség fogalma az egész világ számára.

_lancome_isabellarossellini

2014 óta a szépségiparban egy lassú, de annál fontosabb változás tapasztalható: a márkák egyre többször kérik fel az idősebb, gyönyörű hírességeket reklámarcaiknak. Két éve többek között az akkor 64 éves Jessica Lange, illetve a 68 éves Charlotte Rampling is aláírt egy-egy szerződést más-más cégekkel, akárcsak Helen Mirren.

A Lancôme és Isabella Rossellini – akivel a 9. lapszámunkba készült teljes interjút ide kattintva olvashatjátok el – újabb együttműködése ezt a törekvést erősíti, és éppen ettől örvendetes – a kortalan és kiteljesedett szépség mellett a női belső harmóniát népszerűsíti.

Addig is, amíg napvilágot látnak a színésznő és a Lancôme újabb közös képei, mutatunk nektek néhány korábbi plakátfotót együttműködésük történetéből:

1lancome_isabellarossellini

2lancome_isabellarossellini

3lancome_isabellarossellini

4lancome_isabellarossellini

5lancome_isabellarossellini

Nyitókép: loreal.hu

Vintage fotók: pinterest.com

Próbáld ki most ingyen!

Regisztrációdért
5 előfizetői tartalmat
megnézhetsz. Te döntöd el, melyiket.