Laktató, kiadós, viszonylag olcsó, és nem utolsósorban látványos vacsora lehet a kenyérből, ha nem sima szendvicsként, hanem töltött formában készítjük el. Egy isteni verzió receptjét mutatjuk meg most.

kolbaszos_kenyer

HOZZÁVALÓK:
15 dkg kolbász, 15 dkg füstölt sonka, 20 dkg sajt + 2 evőkanálnyi reszelt sajt a tetejére, 1 fej lila hagyma, 1 vekni kenyér (75 dkg), 10 dkg vaj, 3 gerezd fokhagyma, 1 csokor petrezselyem, 1-2 szál újhagyma

1. A felkarikázott kolbászt, a sonkát, a sajtot és a tisztított lila hagymát vágjuk csíkokra. A veknit először széltében, majd hosszában vágjuk be többször („irdaljuk be”), a résekbe tömködjük be a felcsíkozott hozzávalókat.

2. Ezt követően a résekbe nyomkodjunk a vajból, az aprított fokhagymából és petrezselyemből, illetve a felkarikázott újhagymából.

3. A kenyér tetejére szórjuk a 2 evőkanál reszelt sajtot, és forró sütőben 25 perc alatt süssük készre.

ELKÉSZÍTÉS 30 PERC
SÜTÉS 25 PERC
KALÓRIA 3071 KCAL/EGÉSZ KENYÉR

Próbáld ki most ingyen!

Regisztrációdért
5 előfizetői tartalmat
megnézhetsz. Te döntöd el, melyiket.