Nincs jobb annál, mint együtt reggelizni az egész családdal, pláne, ha nem mindennapi fogással készültök!

59e

HOZZÁVALÓK 4 SZEMÉLYRE:

2-3 szál újhagyma | 8 szelet főtt sonka | 12 dkg zsíros sajt | 4 teáskanál vaj| 12 tojás | 4 dl tej | | só

1. Az újhagymát karikázzuk fel, a sonkát vágjuk kis kockákra vagy csíkokra. A sajtot reszeljük le.

2. Egy teflonserpenyőben olvasszunk fel 1 teáskanál vajat, a tojást villával verjük fel. Adjuk hozzá az újhagymát, a sonkát, tejet, reszelt sajtot és sót.

3. Öntsük a keverék negyedét a serpenyőbe, majd mérsékelt lángon kezdjük sütni az omlettet. Mikor az alja már megszilárdult, tegyük néhány percre 200 ºC-os sütőbe, vagy fedjük le, és alacsony lángon süssük meg a tetejét a kívánt állagúra. Ugyanígy süssük meg a másik 3 adagot. Félbehajtva tálaljuk.

ELKÉSZÍTÉS: 15 PERC + SÜTÉS
KALÓRIA: 452 KCAL/ADAG

A receptet a Nők Lapja Konyha július-augusztusi számában találjátok, még több omlettel együtt.

Recept: Francsics Annamária, a Csillagánizs blog szerzője

Fotó: Gyugyi Péter

Tudtad, hogy a legtöbb cikkünk fizetőkapu mögött van?

Regisztrálj, és nézz meg
5 előfizetői tartalmat
ingyen!