Az embernek nem mindig van kedve hosszas főzőcskézéshez, ilyenkor jönnek jól az ehhez hasonló, gyors receptek.

35e

HOZZÁVALÓK 4 SZEMÉLYRE:

50 dkg penne tészta | só | 1 nagy fej lila hagyma | 3 evőkanál olívaolaj | 20 darab koktélparadicsom | 10 dkg feta sajt | 10 dkg magozott fekete olívabogyó | 5 dkg rukkola

1. A pennét lobogó, sós vízben kifőzzük, majd leszűrjük. A lila hagymát csíkokra szeljük, az olajon megfonnyasztjuk, majd hozzáadjuk a félbevágott koktélparadicsomokat. Rámorzsoljuk a fetát, pár perc alatt kicsit összeesik, és levet ereszt a paradicsom, illetve kissé elolvad a feta.

2 Hozzáadjuk az olívabogyót, majd összekeverjük a leszűrt tésztával. Belekeverjük a rukkolát, tálaláskor még egy kicsit meglocsoljuk olívaolajjal.

ELKÉSZÍTÉS: 25 PERC
KALÓRIA: 653 KCAL/ADAG

A recept a Nők Lapja Konyha július-augusztusi számában jelent meg, még több zöldséges fogás társaságában.

Recept és fotó: Nagy Tünde, az Ízbolygó blog szerzője

Tudtad, hogy a legtöbb cikkünk fizetőkapu mögött van?

Regisztrálj, és nézz meg
5 előfizetői tartalmat
ingyen!