Könnyen emészthető és gyors ebédre vágytok? A patiszonragunál jobbat aligha találtok!

26ez

HOZZÁVALÓK 4 SZEMÉLYRE:

80 dkg patisszon (pucolt mennyiség) | 1 fej vöröshagyma | olívaolaj | 2-3 gerezd fokhagyma | 1 evőkanál madras curry fűszerkeverék | 1 evőkanál frissen reszelt gyömbér | 1-1 teáskanál őrölt római kömény és csilikrém | 2 dl zöldségleves | 2 dl kókusztej | tengeri só | 1 lime leve | 25 dkg jázminrizs

1. A patisszont hámozzuk meg vékonyan, vágjuk ketté, távolítsuk el a magokat, vágjuk nagyobb kockákra a zöldséget. A finomra kockázott vöröshagymát dinszteljük puhára kevés olívaolajon, adjuk hozzá a zúzott fokhagymát, a curryt, a gyömbért és a római köményt. Pirítsuk össze.

2. Adjuk hozzá a patisszont, 2-3 percet párolva süssük, majd öntsük fel a levessel és a kókusztejjel. Keverjük el, fedő nélkül főzzük forralva 15 percig. Sózzuk, ízesítsük csilikrémmel és lime-lével. Tálaljuk sós vízben kifőzött illatos jázminrizzsel.

ELKÉSZÍTÉS: 30 PERC
KALÓRIA: 438 KCAL/ADAG

A recept a Nők Lapja Konyha 2016. júniusi számában jelent meg, még több könnyed, zöldséges fogás társaságában.

Recept és fotó: Vrábel Kriszta, a Dolce Vita blog szerzője

Tudtad, hogy a legtöbb cikkünk fizetőkapu mögött van?

Regisztrálj, és nézz meg
5 előfizetői tartalmat
ingyen!