Ha könnyű ebédre vágytok, nem érdemes sokat gondolkodni: egy finom lecsót bármikor gyorsan össze lehet dobni.

24e

HOZZÁVALÓK 4 SZEMÉLYRE:

1 nagy fej vöröshagyma | olaj | 20 dkg füstölt kolbász | 1 teáskanál őrölt pirospaprika | 40 dkg paradicsom | 2 gerezd fokhagyma | 40 dkg cukkini | 40 dkg zsenge tök | só, bors

1. Az apróra kockázott vöröshagymát kevés olajon dinszteljük meg egy nagyobb lábosban. Adjuk hozzá a felkarikázott kolbászt, pirítsuk le kicsit. Szórjuk rá a pirospaprikát, tegyük bele a feldarabolt paradicsomot, a zúzott fokhagymát.

2. Főzzük össze, míg a paradicsomok levet engednek. Közben kockázzuk fel a cukkinit, a tököt hámozzuk meg, kockázzuk fel. Adjuk őket a lecsóalaphoz. Sózzuk, borsozzuk. Lefedve 20 perc alatt főzzük össze a lecsót.

ELKÉSZÍTÉS: 40 PERC
KALÓRIA: 279 KCAL/ADAG

A recept a Nők Lapja Konyha 2016. júniusi számában jelent meg, még több szuper nyári étel kíséretében.

Recept és fotó: Vrábel Kriszta, a Dolce Vita blog szerzője

Tudtad, hogy a legtöbb cikkünk fizetőkapu mögött van?

Regisztrálj, és nézz meg
5 előfizetői tartalmat
ingyen!