Zöldborsós, fetás bulgursaláta: az egészséges köretalternatíva

Ha a sima rizibizit szeretitek, akkor a bulgursalátával sem foghattok mellé, ugyanis legalább annyira finom, sőt, még egészséges is!

27ez

HOZZÁVALÓK 4 SZEMÉLYRE (KÖRETKÉNT):

20 dkg bulgur | 30 dkg zsenge zöldborsó | 2-3 evőkanál olívaolaj | 2 evőkanál fehérborecet | 1 teáskanál méz | 2 gerezd fokhagyma | 20 dkg feta sajt | 1 kis csokor menta | só, frissen őrölt bors

1. A bulgurt és a borsót főzzük ki együtt sós vízben, szűrjük le. Az olajat keverjük el a borecettel, a mézzel, a zúzott fokhagymával, adjuk a bulgurhoz. Hagyjuk kihűlni.

2. Keverjük el a morzsolt fetával és az aprított mentával. Sózzuk, borsozzuk. Hideg salátaként kínáljuk például grillezett húsokhoz.

ELKÉSZÍTÉS: 25 PERC
KALÓRIA: 427 KCAL/ADAG

A recept a Nők lapja Konyha 2016. júniusi számában jelent meg.

Recept és fotó: Vrábel Kriszta

Tudtad, hogy a legtöbb cikkünk fizetőkapu mögött van?

Regisztrálj, és nézz meg
5 előfizetői tartalmat
ingyen!