Ha szeretnél egy egészséges, mégis finom ételt tenni az asztalra, amit a gyerekek is imádnak, akkor próbáld ki Vrábel Kriszta receptjét! Gyorsan elkészül, hiszen keleszteni sem kell a tésztát.

47_egeszseges_pizza

HOZZÁVALÓK 2 SZEMÉLYRE:
10 dkg kelkáposzta (4 g) 5 dkg száraz teljes kiőrlésű kenyérbél (25 g) 1 tojás (1 g) 5 dkg kemény sajt (pl. parmezán – 1 g) 2 dl paradicsomszósz (12 g) 1 gerezd fokhagyma | só, frissen őrölt bors 5 dkg szalámi | 10 dkg koktélparadicsom (4 g) 10 dkg mozzarella (2 g) | 1 evőkanál olívaolaj néhány levél friss bazsalikom

1. A kelkáposztaleveleket késsel kockázzuk fel, majd tegyük késes aprítóba. Daráljuk finomra a kenyérbéllel együtt. Keverjük hozzá a tojást, a reszelt sajtot. Gyúrjuk össze a masszát, majd sütőpapírral bélelt tepsire formázzunk belőle fél cm magas kört.
2. 250 ºC-ra előmelegített sütőben süssük elő a „pizzalapot” 12-15 perc alatt. Közben a paradicsomszószt keverjük el a zúzott fokhagymával, sóval, frissen őrölt borssal.
3. Kenjük meg a paradicsomszósszal az elősütött lapot, helyezzük rá a szalámit, a feldarabolt paradicsomot, az apróra tépkedett mozzarellát. A forró sütőben 5-8 perc alatt süssük készre a pizzát. Locsoljuk meg olívaolajjal, szórjuk meg bazsalikomlevelekkel, és tálaljuk.

Egy adag szénhidráttartalma: 24,5 gramm.

ELKÉSZÍTÉS: 30 PERC + SÜTÉS
KALÓRIA: 546 KCAL/ADAG

Recept és fotó: Vrábel Kriszta, a Dolce Vita blog szerzője.

Próbáld ki most ingyen!

Regisztrációdért
5 előfizetői tartalmat
megnézhetsz. Te döntöd el, melyiket.