Glutén- vagy laktózmentes, esetleg szénhidrátszegény desszertet keresel? Vrábel Kriszta egyszerűen összedobható finomságát bűntudat nélkül nassolhatod.

zabpelyhes kocka

HOZZÁVALÓK KB. 15 KOCKÁHOZ:
2 evőkanál liszt 2 evőkanál cukor 2 evőkanál sötét cukrozatlan kakaópor 2 dl víz 10 dkg étcsokoládé 5 dkg magkeverék (szezám-, len-, napraforgómag) 10 dkg zabpehely

1. A lisztet keverjük el a cukorral és a kakaóval egy lábosban. Fokozatosan adjuk hozzá a vizet, miközben kézi habverővel csomómentesre keverjük. Lassan forralva sűrítsük be, majd keverjük el benne az apróra tört csokoládét.
2. Olvadjon el teljesen, ekkor keverjük hozzá a magkeveréket és a zabpelyhet. Szedjük a keveréket sütőpapírral bélelt tepsibe (vagy lapos műanyag tárolóba), kézzel nyomkodjuk laposra, kb. 3 cm magas legyen. Tegyük a hűtőszekrénybe 3 órára, utána szeletelhetjük.

ELKÉSZÍTÉS: 20 PERC + HŰTÉS
KALÓRIA: 99 KCAL/KOCKA

További egészséges csokis recepteket találtok a Nők Lapja Konyha Desszert jelenleg is standokon lévő, csokis számában!

Recept és fotó: Vrábel Kriszta, a Dolce Vita blog szerzője

Tudtad, hogy a legtöbb cikkünk fizetőkapu mögött van?

Regisztrálj, és nézz meg
5 előfizetői tartalmat
ingyen!