Az utóbbi években egyre többet hallunk az ún. „szuperélelmiszerekről” (angolul superfoods néven emlegetik őket), amelyek különösen jó hatással vannak közérzetünkre, és sokat segítenek egészségünk megőrzésében. Ilyen alapanyagokból főztük a következő fogást.

HOZZÁVALÓK 4 SZEMÉLYRE:

80 dkg sütőtök (pucolt mennyiség), olívaolaj, tengeri só, frissen őrölt bors, 2 evőkanál szárított zsálya, 2-3 gerezd fokhagyma, 15 dkg dió, 35 dkg leveles spenót, 50 dkg teljes kiőrlésű penne

1. A sütőtököt hámozzuk meg, kockázzuk fel. Egy nagy méretű serpenyőt hevítsünk fel, öntsünk bele fél dl olívaolajat, pirítsuk meg benne a sütőtököt. Közben sózzuk, borsozzuk, adjuk hozzá a zsályát, a zúzott fokhagymát, a durvára vágott diót.

2. Ha a tök megpuhult, adjuk hozzá a megmosott, lecsöpögtetett spenótot, majd enyhén fonnyasszuk meg.

3. Közben forraljunk vizet, sózzuk, főzzük ki a tésztát. Szűrjük le, forgassuk össze a feltéttel. Tálaláskor szórhatunk rá vágott petrezselymet.

ELKÉSZÍTÉS 45 PERC
KALÓRIA 804 KCAL/ADAG

Tudtad, hogy a legtöbb cikkünk fizetőkapu mögött van?

Regisztrálj, és nézz meg
5 előfizetői tartalmat
ingyen!