A gofri nehézsúlyú bajnok a reggelik között - négyféle változatát is megtaláljátok a Nők Lapja Konyha októberi lapszámában.

csokis_gofri_bananpuding

HOZZÁVALÓK 8-10 DARABHOZ
A tésztához: 2 dl tej, 16 dkg Rama Vajas Íz, 3 tojás, 5 dkg cukor, 17,5 dkg liszt, csipet só, 1 csomag sütőpor, 1 evőkanál sötét, cukrozatlan kakaópor
A banánpudinghoz: 3 darab banán, 3 dl tej, 5 dkg cukor, 1 csomag vaníliás pudingpor
A tálaláshoz: 2 dl hideg habtejszín, 5 dkg csokoládéból készített forgács

1. A tésztához a tejet és a Rama Vajas Ízt összemelegítjük (vigyázzunk, hogy csak langyos legyen, ne forró!). Az egész tojást a cukorral (robotgéppel) lágy habbá verjük. A lisztet, sót, sütőport és kakaóport egy keverőtálba tesszük, majd a langyos tejes résszel kézi habverővel simára keverjük. Óvatosan beleforgatjuk a tojásos habot.

2. Minimum 20 percet pihentetjük a hűtőszekrényben, majd gofrisütőben megsütjük. (Ha szeretnénk, másnap is kisüthetjük.)

3. A pudinghoz a banánokat megpucoljuk, áttörjük, majd 2 dl tejjel és a cukorral összeforraljuk. Besűrítjük a maradék 1 dl tejben elkevert vaníliás pudingporral, kihűtjük. A gofrikat a banánpudinggal, a felvert tejszínhabbal és csokoládéforgáccsal tálaljuk.

(A receptet a Rama támogatta.)

ELKÉSZÍTÉS 35 PERC + PIHENTETÉS ÉS SÜTÉS
KALÓRIA 406 KCAL/DARAB

 

Próbáld ki most ingyen!

Regisztrációdért
5 előfizetői tartalmat
megnézhetsz. Te döntöd el, melyiket.