Vitamindús, laktató nyári reggelit készítene? Próbálja ki Francsics Annamária gyümölcsös finomságát a chia maggal készült áfonyás pudingot!

Hozzávalók 4 személyre:

3 dl tej, 3 dl kókusztej
7 dkg chiamag, 15 dkg áfonya

1. A kétféle tejet öntsük össze, majd keverjük el benne a chiamagot. Szórjuk bele az áfonyát, tegyük a pudingot a hűtőszekrénybe pár órára. Ezalatt a chiamag megduzzad, átveszi a tej és a gyümölcs ízét.

2. Aki édesebben szereti, cukrot vagy édesítőszert is tehet bele, de a kókusztejnek köszönhetően önmagában is elég édes lesz.

áfonyás chiapudingA chiamag rengeteg hasznos tápanyagot tartalmaz, érdemes beépíteni az étrendünkbe. Nagyobb áruházak egészséges élelmiszereket kínáló polcain, bioboltokban megtalálható, folyadékba áztatva zselés állagú lesz.

Elkészítés: 5 perc + hűtés
Kalória: 243 KCAL/adag

Recept: Francsics Annamária
Fotó: Kiszler János

Ez is érdekelhet

Tudtad, hogy a legtöbb cikkünk fizetőkapu mögött van?

Regisztrálj, és nézz meg
5 előfizetői tartalmat
ingyen!