Az Intimissimi új kampánya, a The UnderWow újradefiniálja a fehérnemű jelentését, a funkcionalitás mellett, az önbizalom és az érzékiség kap főszerepet.
Az Intimissimi új The UnderWow eszméje forradalmasítja a fehérnemű fogalmát, és olyan élménnyé formálja azt, amely túlmutat a puszta funkcionalitáson. Már nem csupán „fehérnemű”, hanem egy új standard, amely a szépséget, a kényelmet és az innovációt egyesítve ösztönzi a nőket világszerte, autentikus, kompromisszumok nélkül nőiességük megélésére.
Palvin Barbara természetes eleganciája mindenkire hatással van
A nemzetközileg elismert, magyar topmodell, Palvin Barbara a márka új üzenetének arca, aki karizmatikus kisugárzásával és természetes eleganciájával tökéletesen testesíti meg az Intimissimi eszméjének esszenciáját.

Palvin Barbara már korábban is dolgozott együtt a világmárkával (Fotó: Intimissimi)
A Palvin Barbara szereplésével készült kampány középpontjában az új 97-es csipkéből alkotott DENISE és EMMA melltartók állnak, amelyek a báj és a kényelem páratlan ötvözetét képviselik. A finoman kidolgozott, exkluzív csipke egyedi mintázata, a virágos és geometrikus elemek harmonikus egyvelege által, a legkülönbözőbb igényeknek is képes megfelelni. Kialakításuknak köszönhetően a melltartók nemcsak tökéletes illeszkedést biztosítanak, hanem kiemelik a női test természetes vonalait, miközben maximális kényelmet és eleganciát nyújtanak viselőjüknek.
Az új melltartók már országszerte elérhetőek az Intimissimi üzletekben és online!
Kiemelt kép: Stephane Cardinale – Corbis/Corbis via Getty Images