palvin barbara fehérnemű kampány

Palvin Barbara rendkívüli lehetőséget kapott

A világhírű magyar modell korábban már dolgozott együtt a világhírű olasz márkával, és most ismét nemzetközi kampányban kap főszerepet.

Az Intimissimi új kampánya, a The UnderWow újradefiniálja a fehérnemű jelentését, a funkcionalitás mellett, az önbizalom és az érzékiség kap főszerepet.

Az Intimissimi új The UnderWow eszméje forradalmasítja a fehérnemű fogalmát, és olyan élménnyé formálja azt, amely túlmutat a puszta funkcionalitáson. Már nem csupán „fehérnemű”, hanem egy új standard, amely a szépséget, a kényelmet és az innovációt egyesítve ösztönzi a nőket világszerte, autentikus, kompromisszumok nélkül nőiességük megélésére.

Palvin Barbara természetes eleganciája mindenkire hatással van

A nemzetközileg elismert, magyar topmodell, Palvin Barbara a márka új üzenetének arca, aki karizmatikus kisugárzásával és természetes eleganciájával tökéletesen testesíti meg az Intimissimi eszméjének esszenciáját.

palvin barbara fehérnemű kampány

Palvin Barbara már korábban is dolgozott együtt a világmárkával (Fotó: Intimissimi)

A Palvin Barbara szereplésével készült kampány középpontjában az új 97-es csipkéből alkotott DENISE és EMMA melltartók állnak, amelyek a báj és a kényelem páratlan ötvözetét képviselik. A finoman kidolgozott, exkluzív csipke egyedi mintázata, a virágos és geometrikus elemek harmonikus egyvelege által, a legkülönbözőbb igényeknek is képes megfelelni. Kialakításuknak köszönhetően a melltartók nemcsak tökéletes illeszkedést biztosítanak, hanem kiemelik a női test természetes vonalait, miközben maximális kényelmet és eleganciát nyújtanak viselőjüknek. 

Az új melltartók már országszerte elérhetőek az Intimissimi üzletekben és online!

 

Kiemelt kép: Stephane Cardinale – Corbis/Corbis via Getty Images