Az öltözködésünkben pontosan ezt az élményt keressük. Ruháink, melyeket a szekrényünk rejt, kulcsszerepet játszanak életünkben, történeteket, emlékeket hordoznak. Ruhatárunk érték, ami minket szolgál, a szépség és az önbizalom forrása.
Az Emporium márkát alapító család és a cég szakemberei számára is kulcsszerepet játszanak a női ruhák. Ruhákkal foglalkozni számunkra alkotás. Színek, formák, kiegészítők összhangja. Anyagok, amik életre kelnek a gondos tervezés után.
Hogyan lesz egy kis családi vállalkozásból több mint 30 éves múlttal rendelkező cég?
Csapkai Ildikó szerint a titok az odafigyelésben rejlik:
“A szakemberek nagy része, akikkel együtt dolgozom a márka alapításától kezdve velem vannak. Együtt álmodjuk és alkotjuk meg a kollekciókat. Szeretettel és odafigyeléssel készítjük a termékeket, hogy azok éveken át örömöt szerezzenek viselőjüknek. Üzleteinkben és webshopunkban is ezzel az odafigyeléssel fordulunk vásárlóink felé, úgy gondolom ez táplálja az Emporium márkát. Törzsvásárlóink évek-évtizedek óta választják az Emporium termékeit, számunkra ez segít tájékozódni, hogy jó úton haladunk. Ezekben a kapcsolatokban ott rejlik egy élet munkája a családommal, a kollégáimmal, a vásárlóinkkal. Ez a Mi történetünk.”
Az In My Emporium kampányunk célja, hogy rávilágítson, milyen a kapcsolatunk az öltözködésünkkel, hogyan találhatjuk meg a hozzánk illő darabokat. A mi szerepünk legtöbbször addig tart, amíg egy ruha megtalálja viselőjét. Ritka pillanat az, amikor hallhatjuk, milyen történetek fűződnek egy-egy darabhoz.