A Mi történetünk a Te történeted (x)

Sokszor azt mondják, hogy nem a ruha teszi az embert, de tagadhatatlan, hogy nőként számtalanszor átéltük már azt az érzést, amikor egy igazán előnyös darabban az átlagosnál felszabadultabban és magabiztosabban tudunk megjelenni.

Az öltözködésünkben pontosan ezt az élményt keressük. Ruháink, melyeket a szekrényünk rejt, kulcsszerepet játszanak életünkben, történeteket, emlékeket hordoznak. Ruhatárunk érték, ami minket szolgál, a szépség és az önbizalom forrása.

Az Emporium márkát alapító család és a cég szakemberei számára is kulcsszerepet játszanak a női ruhák. Ruhákkal foglalkozni számunkra alkotás. Színek, formák, kiegészítők összhangja. Anyagok, amik életre kelnek a gondos tervezés után.

Hogyan lesz egy kis családi vállalkozásból  több mint 30 éves múlttal rendelkező cég?

Csapkai Ildikó szerint a titok az odafigyelésben rejlik:

“A szakemberek nagy része, akikkel együtt dolgozom a márka alapításától kezdve velem vannak. Együtt álmodjuk és alkotjuk meg a kollekciókat. Szeretettel és odafigyeléssel készítjük a termékeket, hogy azok éveken át örömöt szerezzenek viselőjüknek. Üzleteinkben és webshopunkban is ezzel az odafigyeléssel fordulunk vásárlóink felé, úgy gondolom ez táplálja az Emporium márkát. Törzsvásárlóink évek-évtizedek óta választják az Emporium termékeit, számunkra ez segít tájékozódni, hogy jó úton haladunk. Ezekben a kapcsolatokban ott rejlik egy élet munkája a családommal, a kollégáimmal, a vásárlóinkkal. Ez a Mi történetünk.”

Az In My Emporium kampányunk célja, hogy rávilágítson, milyen a kapcsolatunk az öltözködésünkkel, hogyan találhatjuk meg a hozzánk illő darabokat. A mi szerepünk legtöbbször addig tart,  amíg  egy ruha megtalálja viselőjét. Ritka pillanat az, amikor hallhatjuk, milyen történetek fűződnek egy-egy darabhoz.

Február 28-ig Te is elküldheted történeted, amit az Emporium ruhádban éltél át!
Amennyiben hozzájárulsz, a Te történetedet blog oldalunkon is bemutatjuk.