A Solinfo Group 1990 óta van jelen Magyarországon: professzionális világítástechnika és dizájner berendezési termékek terén az élvonalban járnak, gondos szakmai felügyeletük segítségével vált elérhetővé itthon a Tom Dixon, a Vitra, a Roche Bobois, Molteni is. Meglévő ügyfélkörük évtizedek óta bizalommal fordul a Solinfo Group-hoz, 2021-ben pedig egy új fejezet kezdődik a márka életében.
Különös módon éppen a pandémia bezártsága hívta életre a Home of Solinfo projektet, hiszen a kényszerűen otthon töltött napok, hetek, hónapok mindennél fontosabbá tették a komfortos és meghitt tereket, a nappalitól a konyhákig. Egyszerre, egy egész világ eszmélt rá, hogy mennyit segíthet a kényelmünkön, a biztonságérzeten, ha házból és lakásból valódi otthont teremtünk. Ebben pedig segítségül hívhatjuk a kortárs nordic dizájn úttörőit, a lagom, a sisu, a hygge életérzés szakértőit és mostantól a Home of Solinfo széles kínálatát is. 101 Copenhagen, Bitz, byNord, Paper Collective, HK Living — márkák, melyek egyet jelentenek a kifinomult stílussal, a kortárs dizájnnal és a funkcionalitással. Tárgyak, melyeket nemcsak nézegetünk, de a maguk szofisztikált valójában részt vesznek a mindennapjainkban, az otthonunk hangulatának megteremtésében.
A kínálat a keresletre reagálva frissül majd, és természetesen szezonális készletre is számíthatunk, először például az adventi időszakban, karácsonyi meglepetések után kutatva.
A cégcsoport szakmai csapatának tudása bőven túlmutat a dizájnérzékenységen: a vásárlók igényeit évtizedek óta monitorozzák, empirikus kutatómunka eredménye a Home of Solinfo márkáinak összegyűjtése, árukészletének értő válogatása. Sőt, az üzletben sem engedik el a kezünket, stílusbéli tippeket, tanácsokat is kérhetünk tőlük — komplexitásra törekszenek.
Fontos célkitűzésük, hogy ne csak a szemnek szépet kínálják, de a praktikumra is gondoljanak, egyszerűen és frappánsan. A skandináv életszemlélet, letisztultság a formavilág mellett a funkcionalitást is előtérbe helyezi.
Északon nem a vitrinnek készítik a tárgyakat: nem becsben tartják, hanem büszkén használják is őket. Ezt az ars poeticát szeretnék hirdetni a Home of Solinfoval is.
Az üzletben sok konyhai kiegészítővel, tálaláshoz elengedhetetlen kerámiával, tányérszettel, pohárkészlettel, csészekollekcióval találkozunk, sőt, mutatós és finom gourmet termékekből sincs hiány.
A Nordal Denmark például márvány mozsárra és sodrófával, a Hübsch üvegpoharakkal, a HK Living és a Broste csodás tányérokkal, bögrékkel, csészékkel, a House Doctor az étkezőasztal legszebb formáival jelenik meg. Bekapcsolódik a Nicolas Vahé francia séfnevével fémjelzett gasztronómiával átitatott márka is, ami a konyhai kiegészítőkön kívül fűszerekkel, sókkal, olajokkal, szószokkal is beköltözhet a konyhapolcokra.
Marasztaló, lakályos otthonunk szobáiba már egy-egy skandináv dizájntermékkel is becsempészhetjük a kifinomultságot és az északi életérzést. Hasonló az érzet, mint amikor egy tervezői darab megjelenik a gardróbban, vagy egy nagy formátumú, képekkel tűzdelt album a könyvek között. Vágyjuk a látványát, tapintását, mindazt, amit nekünk közvetít. A Home of Solinfo pedig Rumbach Sebestyén utcai üzletével segít nekünk a kedves tárgyak beszerzésében.
Természetesen a Solinfo Shop weboldal is zavartalanul üzemel, a termékek egy részét online is meg lehet vásárolni.
Kiemelt kép: Home of Solinfo