Alacsony hisztamintartalmú fogások a Nők Lapja 2020/40. számának Konyha rovatában.

Rubin Eszter alacsony hisztamintartalmú fogásait nemcsak azok fogadják örömmel, akiknek muszáj az ilyen jellegű étrendet betartaniuk, hanem a család többi tagja is, mert ezek az ételek nemcsak egészségesek és biztonságosak, hanem rendkívül ízletesek is!

Borscs kapros húsgombóccal

Hozzávalók:
• 1 nagy cékla • 2 sárgarépa • 1 fehérrépa • 1 fehérhagyma • 1 szál szárzeller • 25 dkg frissen darált marhahús • 2 ek. kacsazsír • só • friss kapor
A borscs orosz céklaleves, amely most krémlevesként születik újjá a konyhánkban. A zöldségeket meghámozzuk, a répákat szeletekre, a céklát kis kockákra vágjuk. A szárzellert felkarikázzuk. A húst sózzuk, hozzáadjuk az apróra vágott kaprot, és diónyi gombócokat gyúrunk belőle. Lábosban melegítsük meg a kacsazsírt, tegyük bele a gombócokat, és lassú tűzön süssük kb. 15 percig, hogy a belsejük is átsüljön. Vegyük ki a kész gombócokat, és öntsük le a felesleges zsírt. A hagymát meghámozzuk, felaprítjuk, és a maradék kacsazsíron megdinszteljük. Hozzáadjuk a zöldségeket, és felöntjük vízzel. Forrás után sózzuk, majd fél órát főzzük. Botmixerrel pürésítjük a levest, majd a húsgombócokkal és sok friss kaporral megszórva tálaljuk.

Tovább olvasnál?
Ha érdekel a cikk folytatása, fizess elő csak 300 forintért, vagy regisztrálj, és 5 előfizetői tartalmat megnyitunk neked!
Ízelítő a cikk tartalmából
További izgalmas fogások a folytatásban.
Próbáld ki most kedvezményesen!