Bizonyos PR-fogásokkal a vállalatok azt szeretnék elhitetni magukról, hogy környezetromboló tevékenységük valójában védi a bolygót. Melyek ezek a módszerek, és hogyan ismerhetjük fel őket?

Mindnyájan szeretnénk megóvni a Földet, olyan életmódot, olyan szokásokat kialakítani, amelyek nem teszik tönkre a környezetünket. Ez azonban nem egyszerű feladat, mivel könnyen áldozatul eshetünk a „zöldre festésnek”, azoknak a PR-fogásoknak, amelyekkel bizonyos vállalatok szeretnék elhitetni magukról, hogy környezetromboló tevékenységük valójában védi a bolygót. Cikkünk bemutat néhány jellemző módszert, és azt is, hogyan ismerhetjük fel őket.

Tovább olvasnál?
Ha érdekel a cikk folytatása, fizess elő csak 300 forintért, vagy regisztrálj, és 5 előfizetői tartalmat megnyitunk neked!
Próbáld ki most kedvezményesen!