Extra támogatás a mindennapokban (X)

A szervezet nagyobb terhelése, a hidegebb időjárás vagy a nem kiegyensúlyozott táplálkozás különösen megterhelő lehet az immunrendszerünk számára.

Mindannyian az egyensúlyt keressük a munka és magánélet között, emellett pedig, ha tehetjük, törekszünk a rendszeres testmozgásra és az egészséges táplálkozásra. Ezen felül jólesik egy kis támogatás, hogy megvédhessük immunrendszerünk hatékonyságát, az ideális testsúlyunkat, fittségünket és vitalitásunkat. 

1. Mozogjunk sokat!

Az egészséges életmód nélkülözhetetlen eleme a rendszeres mozgás, igyekezzünk ezt mindennapi életünk részévé tenni. Mindegy, hogy szép napos, vagy éppen felhős az idő: érdemes minden nap legalább fél órát aktív mozgással tölteni. Természetesen nem elhanyagolható a bemelegítés és a réteges öltözködés sem. A legjobb immunerősítő hatással a kardió jellegű mozgások bírnak, mint például a biciklizés, futás, gyaloglás, túrázás.

2. Tartsuk magunkat melegen!

Öltözködjünk mindig úgy, hogy a testünknek minél kisebb felületen kelljen a külső hőmérséklethez alkalmazkodnia. Ebben segít a megfelelő cipő és sapka kiválasztása. Testünk akkor is hálás lesz, ha megnöveljük a lakásban a levegő páratartalmát. A friss légáramlat ugyanis megújítja a fűtött levegőt, ami jót tesz az orr nyálkahártyájának is.

Galéria | 9 kép

Extra támogatás a mindennapokban (X)

Extra támogatás a mindennapokban (X)

Fotó megosztása:

3. Egészséges táplálkozás

Az étrendünk legyen változatos, használjunk minél többféle alapanyagot, ételkészítési technológiát, próbáljunk ki új ízeket. Lehetőleg ne 8-10-féle ételt variáljunk, mert úgy kisebb rá az esély, hogy minden szükséges tápanyagot be tudunk vinni a szervezetünkbe. Igyekezzünk friss hozzávalókból főzni és kerüljük a készételeket: az előcsomagolt élelmiszerekben ugyanis kevesebb az értékes vitamin, ásványi anyag, viszont rengeteg hozzáadott sót és adalékanyagokat tartalmaznak. Sokaknak elsőre nehéz lehet betartani, de az egyenletes vércukorszint titka, ha naponta ötször eszünk, mindig viszonylag keveset. A reggeli, ebéd, vacsora legyen bővebb, tízóraira és uzsonnára iktassunk be gyümölcsöt, joghurtot, frissen facsart zöldséglevet, egy könnyű édességet.

4. Mire kell figyelni a táplálékkiegészítőknél?

A táplálékkiegészítők nem helyettesítik az egészséges, kiegyensúlyozott táplálkozást, valamint az elegendő testmozgást a friss levegőn – mindig támogatásként, kiegészítésként kell alkalmaznunk. Lehetőség szerint ügyeljünk a napi mennyiség betartására és arra, hogy a bevitt ’boosterek’ javarészt természetes összetevőket tartalmazzanak. 

További információ: https://www.dm.hu/markak/mivolis

Tudtad, hogy a legtöbb cikkünk fizetőkapu mögött van?

Regisztrálj, és nézz meg
5 előfizetői tartalmat
ingyen!